Gure historia 1987an hasi zen, Garraio Ministerioak erregulatu eta aldaketaak sartzen hasi zirenean, Lurralde Erregularreko Garraio Zerbitzuetan.
Garraio desberdintzaileko sektoreko hamazazpi enpresa sortzaile, jatorri oso ezberdinetakoak: Andaluz, Kastilakoak, Galiziakoak, Murziakoak eta Madrildarrak, kezka berdina eta negozio ikuspegi berdina dutenak, erabaki zuten enpresa bat sortzea "Luzaroan Autobusak S.A. Helburua Ministerioak eskaintzen ari zen Lehiaketetan parte hartzea, nazioarteko luzaroetako lerroak kudeatzeko.
Ingeniaritzaz eta tenazitatez asko 1991n lehen VAC - 045 Madril- Sevill- Huelva- Ayamonte Lehiaketan irabazi genuen eta hilabete batzuk geroago, 1992an bigarren Lehiaketan irabazi genuen, VAC - 049 Madril- San Fernando.
Eta horrela hasi ginen Garraio Erregularreko Garraio Zerbitzuetan mundu erakargarri honetan, enpresa handi, enpresa, etorkizunaren ikuspegi eta erabiltzaileari zerbitzua emateko, zerbitzuan bereizketa egiteko apustu egin zutenak: merkatuan dauden abantaila maximoak dituzten autobusak, kalitatea eta konfortua: 38 eserleku, soinu pertsonal, W.C.…
Gaur egun, lau enpresa sortzailek osatzen dute SOCIBUS-en kapitala:
- Rico Bus (Cadiz)
- Vera (Madril)
- Nájera (Madril)
- Romero (Huelva)
Luzaroan Autobusak S.A. enpresa sortu zen, 21 bazkidekin.
Madrid- Sevill- Huelva- Ayamonte konzesioa eman zen. Gaur egun VAC-214 SOCIBUS. Garraio erregularraren munduan iraultza bat, autobusen diseinuagatik, kalitateagatik, flota osoak 38 eserleku, WC, egunkari banaketa, ura, edari gazteak eta soinu pertsonala zituen.
1992ko otsailaren 22an, Madril- Sevill- Huelva- Ayamonte lerroa inauguratu zen eta hasi zen funtzionatzen.
Madrid- Cadiz- San Fernando konzesioa eman zen. Gaur egun VAC- 215, inauguratu zen eta 1992ko uztailaren 15ean hasi zen funtzionatzen.
Madrid- Andujar – Cordoba konzesioa eman zen. 1995eko uztailaren 17an inauguratu zen eta hasi zen funtzionatzen
Cordoba Bus Geltokiaren Kudeaketan UTE Konzesionarioan parte hartzea 2014 arte.
Madrid- Sevill- Huelva- Ayamonte eta Madrid- Andujar- Cordoba- Cadiz – San Fernando konzesioak berritzea.
2009ko otsailean Andújar eta Cordoba arteko erlazioa zuzenean konektatu zen Huelva hirira, eta Cartaya, Lepe, la Antilla, Isla Antilla, Isla Cristina eta Ayamonte herrietara.
Uztailan, Cordoba- Marchena- Arahal- Utrera, Jerez, Puerto de Santa Maria, Cadiz eta San Fernando herriekin zuzenean lotzeko hasi ginen. Enpresaren konpromisoa hobetzeko komunikazioak, herri horietako erabiltzaileei.
Madrid- Sevill- Huelva- Ayamonte eta Madrid- Andujar- Cordoba- Cadiz – San Fernando konzesioak bigarren aldiz berritzea.
Irún – Algeciras konzesioa (Gaur egun VAC-234) UNIONBUS. S.L. enpresak erosi zuen.
Andújar herria zuzenean konektatzen dugu: Malaga- Torremolinos- Fuengirola- Marbella - Estepona - Algeciras – Tarifa.
Socibus Cádizko Badia - Cadiz Metropoliko Garraio Konsortzioaren Garraio Zerbitzua kudeatzen duen UTE Konzesionarioan parte hartzen du.
Cordoba Bus Geltokiaren Kudeaketan parte hartzea (25%)
Andújar Bus Geltokiaren Kudeaketa.
Irún – Algeciras konzesioa berritzea.
Cádizko Badia Garraio Zerbitzua eman
Andújar (Jaen) Garraioa eman
San Roque (Cadiz) Garraioa eman
La Línea de la concepción (Cadiz) Garraioa eman
2018ko azaroaren 8an eguneratutako informazioa.