Bidaiarien erregimenak
Bidaiarien erregimenak Enpresak, langileak eta erabiltzaileek bete behar dute.
Ikusi ere bidaiarien informazio praktiko orrialdea.
Bidaiarien eskubideak
- Hautatutako helmugak arte eraman.
- Tratu egokia jaso.
- Reklamazio orriak eskatu eta jaso.
- Zerbitzuaren ezaugarriak jakinarazi.
- Begiratutako ibilgailuen egoera egokia izatea.
- Beste bidaiarien artean arrisku eta eragozpenik ez duten eskuzea.
- Mugikortasun arazoak dituzten pertsonak sarbide plataforma eta leku bereziak erabiliko dituzte.
- Itsasozko txakur batekin lagunduta ibiltzea.
- Bidaietako aseguru osagarri bat kontratatu.
Bidaiarien betebeharrak
- Enpresaren langileen adierazpenak entzun.
- Bidaiari titulu egokia (billetea) eraman eta sarrera kontrolaren menpe egon eta bidaiaren zehaztasuna mantendu.
- Ibilgailua martxan dagoenean eserita egon eta autobusa darsena edo geldialdiaren puntuan erabat gelditu arte jaitsi.
- Ez eraman baimendutako bagajeak.
- Ez bidaiatu animaliekin, txakur gidariak izan ezik bidaiarien konpartimenduan.
- Ez manipulatu segurtasun eta laguntza gailuenak.
- Zehazki eta behar bezala komunikatu gidariak eragindako kalte pertsonal edo materialak.
- Ez idatzi, margotu edo kalte egin modu batean, ibilgailuen barru eta kanpoan.
- Ez botatu edo botatu hondakinak.
- Ez hitz egin gidaria ibilgailua martxan dagoenean, salbu zerbitzuarekin erlazionatutako beharrezko arazoengatik.
- Eztabaidarik edo gatazka edo gauza horiek eragiten dituzten gainerako bidaiarien edo enpresaren langileen artean.
- Ez bazkaltzen ibilgailuen barruan.
- Ez fumatu, ez kontsumitu subtantzia toksikoak, estupefakienteak edo edari alk.
- Ez bidaiatu ezarritako lekuetan.
Informazioa eguneratua 2018ko maiatzaren 20an.