Socibus-en, web eta aplikazio mugikorraren bidez erosteko baldintza orokorrak
Web-orri hau Socibus S.A. eta Secorbus S.L. sozietateen jabetzakoa da eta beren ekitearen pean dago. Hona, horien helbidea:
Madrileko Autobusen Hego Geralekua
Méndez Álvaro kalea, 83
28045 Madril
E-mail: socibus@socibus.es
Bezeroaren arretarako telefonoa: 902 229 292
Webgunea eta bere aplikazio mugikorrak dute SSL segurtasuneko mekanismoa http (https) gainean, segurtasuneko estandarra milioika web orritan mundu osoan. Segurtasuneko ziurtagiriaren indarraldia froga dezakezu zure nabigatzailearen helbide-barran ageri den giltzarrapoko ikonoaren gainean sakatuz.
Erosketen ordainketak egiten dira BBVA erakundearen ordaintzeko bide ofizialetik (Redsys), datuen transferentzia egitean, SSL protokoloa dela bide, enkriptatzeko eta segurtasuneko sistema denekin; hortaz, erosleak, uneoro izango du bide horiek ematen dioten babesa.
- Erosteko prozesuan zehar zenbait datu pertsonal eskatuko zaizkizu, beharrezkoak izanik bakarrik lehen bidaiariaren izena eta NAN. Hala ere, zure e-mail eta telefono mugikorraren zenbakia ematen badiguzu, zure txartelak jaso ahalko dituzu bitarteko hauen bidez (zerbitzu ordaindu bat da SMS) eta, horrez gain, sorraraz daitekeen edozein erreklamazio edo intzidentzia arindu ahalko dugu.
- Erosketan zehar zure e-mail helbidea eman ez edo gaizki sartzen baduzu, ezingo dizkizugu txartelak modu honetan bidali eta, hortaz, ordainketaren unean zure txartelak deskargatu ezin badituzu, e-mail bidez berreskuratzeko posibilitatea galduko duzu.
- Erosketa amaitzean pantailan agertuko zaio esteka bat txartel erositarako eta, aldi berean, haren e-mail eta SMS (aukerakoa) helbidean jasoko du mezu bat txartelotarako esteka batekin, eta baita errepidez bidaiarien garraioa arautzen duten baldintza orokorrak ere.
- Bidaiatzeko, bidaiariek erakutsi beharko diote gidariari txartel inprimatua edo SMS txartel elektronikoa eta familia ugaria edo beste egoera berezia justifikatzen duten egiaztagiriak ere. Hori ez egitearen kasuan, gidariak ukatu ahalko dio bidaiari eserilekua.
- Txartelak erostearen berrespena zure ordenagailu, tableta edo telefono mugikorrean ikusi ez eta/edo erosketaren berrespeneko e-mail / SMS mezuak jaso ez egitearen kasuan errekargatu, mesedez, zure nabigatzailearen orria. Kasurik gehienetan, egite honekin deskargatu ahalko dituzu txartelak.
- Arazoak irautearen kasuan, minutu batzuk itxaron eta azken txartelak ageri diren web-orri honetara joan: https://socibusventas.es/es/tickets
- Arazoa konpontzen ez bada, bezeroarentzat arretarako gure zerbitzura deitu 902 22 92 92 telefonoan arreta-ordutegiaren barruan edo socibus@socibus.es gure postaren bidez, agerian dituzun erosketaren erreferentzia edo eginiko eragiketaren eskura dituzun datuak emanez (haren izena, e-mail helbidea, telefonoa e.a.) zure txartelaren/en datuak zuri eman ahal izan eta, web-orri edo aplikazio mugikor beraren bidez, txartelaren/en bikoiztu batera jo ahal izateko.
- Edozein arazo tekniko dela bide, erosketa bat amaitu ezin izan denean, sistemak kargu bat egiten dizu zure txartelean eta, une batzuk geroago, kargu horren itzulketa egiten du. Kargu desegoki bategatik erreklamazio bat hasi aurretik, berrikusi kargu-itzulketazko mugimendu hauek.
Nahi baduzu, zure txartelak jaso ahalko dituzu gure salmenta puntuetako edozein txarteldegitan.
Web edo aplikazio mugikorraren bidez erosi diren txartelak izendunak dira, lehen bidaiariarentzat gutxienez, lehen bidaiariak nortasuna justifikatu behar izanik, NAN edo antzeko agiri batez, igogailura sartu ahal izateko. Eramailea, txartelaren titularra ez bada, titularraren eramailearen aldeko baimena ekarri beharko du, legezko agiriaren fotokopiarekin batera. Socibus/Secorbus eskubidedunak dira txartela balioduna izatearen onarpena erreserbatzeko, harik eta beronen identitatea modu egokian egiaztatzen ez den bitartean.
Bidaiariak, irteerarako leku eta unean agertzen ez bada, bidaia galduko du eta ez du eskubiderik izango txartela aldatzeko edo beronen zenbatekoa berreskuratzeko.
Mugikortasun murriztua izateagatik eserileku irisgarri bat behar baduzu, zure txartela erosi aurretik, bezeroarentzat arretarako gure zerbitzuari eman behar diozu abisua, gutxienez ere autobusaren irteera baino 48 ordu lehenago, eserilekuaren plangintzari ekin ahal izateko.
Haur 4 urtetik beherakoek txartelaren prezioaren %50a ordainduko dute.
Zure txartelak erostean, hiru autobus-mota eskainiko zaizkizu: BASE, prestazio estandarrekin; PLUS, prestazio bereziekin eta REFUERZO, demandako piko puntualak betetzeko direnez gero, base motako autobusenak ez bezalako ezaugarriak izan ditzaketenak.
Telefono arretazko gure zerbitzuak bakarrik erantzungo ditu informaziorako eskaerak eta erreklamazioen kudeatzeak, ez duelarik egiten ezeztapenik, aldaketarik, ezta ere itzultzea irekirik.
Socibus-ek salmentako berezko txarteldegiak ditu, txartelen salmentarako web orri hau, eta baita ere salmentarako sare bat Internet agentzien eta araupeko bidaia-agentzien bidez.
Aldaketak, ezeztapenak eta itzulera irekien itxiturak zuzenean egin behar dira txartelak erosi zenituen web orriaren edo app-aren bidez.
Hona, zure txartel erosietan eskura dituzun kudeaketak:
- Txartel bat deuseztatzea: txartelak deuseztatzeko eskaerak %10eko kargua izango du IRTEERA baino lehenagoko 48 orduak baino lehenago eskatzen bada. Kargua %20koa izango da IRTEERA baino lehenagoko 48 ordutik 2 ordura bitartean eskatzen bada. Ezin da txartela deuseztatu ezta ere aldatu eta, horren ondorioz, ez da zenbatekorik itzuliko IRTEERA baino lehenagoko 2 orduen barruan, ezta irteera baino geroago ere. Telefonoz bakarrik emango dira informazioa eta erreserbak. Joan eta itzultzeko txarteletan, lehen ibilbidearen deuseztatzeak ondoriotzat dakar txartel osoa deuseztatzea. Kudeatzeko gastuak eta SMS / Email norbanakoaren bidezko zerbitzua, jatorrizko txartela erostean kargatu egin direnak, ez dira itzuliko ezeztatzean.
- Zure dirua itzultzea: ezeztapen edo beste edozein kudeaketaren ondorioz zure kreditu-txartelerako itzulketak 10 egunera arte behar ahal izango dute zure kontuan agertzeko, txartel motaren eta jatorrizko herrialdearen arabera. Mesedez, erreklamazio bat hasi aurretik, kontuan hartu epe hori.
- Txartelak ixtea: joan eta itzultzeko txartelek, itzultzea irekita badute, bi hileko gehienezko epea izango dute ixteko. Eragiketa hori gure web-orritik egin daiteke, aplikazio mugikorretik edo gure txarteldegietan.
- Joan eta itzultzeko txartel itzultzea irekita dutenek, €1eko gehikuntza izango dute.
- Txartela aldatzea: irteerako data eta orduko aldaketak txarteletan, web-etik bertatik egin ahalko dira txartelak dioen irteerako ordua baino bi ordu lehenagora arte. Aldaketa eginaz, txartela ordeztuko da berriagatik, aldaketa honek € 1eko kostua izanik txartel eta ibilbide aldatu bakoitzeko, eta baita ere ordainketa edo itzulketa, zerbitzu berria jatorrizkoaren prezio handiagoko edo txikikiagokoa izatearen arabera.
- Txarteldegian erosi diren txartelak deuseztatu eta aldatu daitezke web eta aplikazio mugikorraren bidez.
- Hirugarrenen beste plataforma batzuen bidez erosi diren txartelak, hots web eta aplikazio mugikor ofizialetatik kanpo, bakarrik deuseztatu edo aldatu ahalko dira erosi zireneko plataforma beraren bidez.
- Azken txartelak: apartatu honetan (https://socibusventas.es/es/tickets) berriro inprimatu ahalko dituzu gure orrian erositako azken txartelak.
- Eserilekuen erreserba Socibus/Secorbus beren ibilgailuei dagokie, eserileku hautatuen kokapena aldatu ahal izanik errefortzurako autobusetan eta demandako pikoen arabera.
- Bizikleten, surf taulen eta abarren garraioa ez da ekipajearena modura irizten, ezpada merkatalgai berezia modura eta, zerbitzu hau, espresuki eskuratu behar da. Merkatalgai hauek enbalatu behar dira eta, garraiatzea, ibilgailuaren maletategiaren barruko espazio eskuragarriak baldintzatuko du.
- Tarifa murriztuak: bakarrik aplikatu ahalko zaie JOAN ETA ITZULTZEKO tarifa, bi bidaien arteko tartea bi hilekoa baino txikiagoa duten txartelei. Murrizketa, osorik, itzultzeko ibilbideari aplikatuko zaio.
- Beste edozein tarifa murriztuak beharko du agiri bidez justifikatzea beronentzako eskubidea, bai txartela erosteko unean, bai bidaia egiten den bitartean ere. Indarrean diren agiriak aurkeztu ez egiteak ondoriotzat izango du txartela osoro galtzea. Hortaz, txartel berri bat ordaindu beharko da bidaiatu nahi izanez gero.
- Ekipajea: bidaiariak 30 kg-rainoko ekipajea garraiatu ahal du. Galdu edo hondatzearen kasuan, legean xedatua beteko da. Musika tresnen garraioaren kasuan, autobusaren atarian joan beharko dute garraiolariak kalteak edo kalteak jasan ditzakeen kalteengatik.
Baldintza hauek aplikatuko dira, bai web, aplikazio mugikor eta txarteldegiaren bidez erositako txarteletan, bai hirugarrenen bidez (komisiodunak eta bidaia-agentziak) erositakoetan.
Informatzen dizuegu gure esku den guztia egiten dugula gure salmenta-bideak eragingarri eta okerrik gabe mantentzeko eta, gorabehera teknikorik izatearen kasuan, bidal iezazkiguzue idatziz zuen erreklamazioak, banan-banan aztertu eta, kasua balitz, zure kreditu-txartelean zuzenean ordainduko ditugunak. Kasurik gehienetan, 20 lanegunetik beherako epean ebazten ditugu gorabeherak.
Komunikatzen dizuegu, erosteko orduan, eserilekuak salgai dituzten ordutegi eskuragarriak bakarrik agertzen direla, alde batera utzirik lineen indarrean diren ordutegiak.
Informazio 2019ko urtarrilaren 19an eguneratua.