Socibus-en, web eta aplikazio mugikorraren bidez erosteko baldintza orokorrak


Web-orri hau Socibus S.A. eta Secorbus S.L. sozietateen jabetzakoa da eta beren ekitearen pean dago. Hona, horien helbidea:

Madrileko Autobusen Hego Geralekua
Méndez Álvaro kalea, 83
28045 Madril

E-mail: socibus@socibus.es

Bezeroaren arretarako telefonoa: 902 229 292

Webgunea eta bere aplikazio mugikorrak dute SSL segurtasuneko mekanismoa http (https) gainean, segurtasuneko estandarra milioika web orritan mundu osoan. Segurtasuneko ziurtagiriaren indarraldia froga dezakezu zure nabigatzailearen helbide-barran ageri den giltzarrapoko ikonoaren gainean sakatuz.

Erosketen ordainketak egiten dira BBVA erakundearen ordaintzeko bide ofizialetik (Redsys), datuen transferentzia egitean, SSL protokoloa dela bide, enkriptatzeko eta segurtasuneko sistema denekin; hortaz, erosleak, uneoro izango du bide horiek ematen dioten babesa. 

Nahi baduzu, zure txartelak jaso ahalko dituzu gure salmenta puntuetako edozein txarteldegitan.

Web edo aplikazio mugikorraren bidez erosi diren txartelak izendunak dira, lehen bidaiariarentzat gutxienez, lehen bidaiariak nortasuna justifikatu behar izanik, NAN edo antzeko agiri batez, igogailura sartu ahal izateko. Eramailea, txartelaren titularra ez bada, titularraren eramailearen aldeko baimena ekarri beharko du, legezko agiriaren fotokopiarekin batera. Socibus/Secorbus eskubidedunak dira txartela balioduna izatearen onarpena erreserbatzeko, harik eta beronen identitatea modu egokian egiaztatzen ez den bitartean.

Bidaiariak, irteerarako leku eta unean agertzen ez bada, bidaia galduko du eta ez du eskubiderik izango txartela aldatzeko edo beronen zenbatekoa berreskuratzeko.

Mugikortasun murriztua izateagatik eserileku irisgarri bat behar baduzu, zure txartela erosi aurretik, bezeroarentzat arretarako gure zerbitzuari eman behar diozu abisua, gutxienez ere autobusaren irteera baino 48 ordu lehenago, eserilekuaren plangintzari ekin ahal izateko.

Haur 4 urtetik beherakoek txartelaren prezioaren %50a ordainduko dute.

Zure txartelak erostean, hiru autobus-mota eskainiko zaizkizu: BASE, prestazio estandarrekin; PLUS, prestazio bereziekin eta REFUERZO, demandako piko puntualak betetzeko direnez gero, base motako autobusenak ez bezalako ezaugarriak izan ditzaketenak. 

Telefono arretazko gure zerbitzuak bakarrik erantzungo ditu informaziorako eskaerak eta erreklamazioen kudeatzeak, ez duelarik egiten ezeztapenik, aldaketarik, ezta ere itzultzea irekirik. 

Socibus-ek salmentako berezko txarteldegiak ditu, txartelen salmentarako web orri hau, eta baita ere salmentarako sare bat Internet agentzien eta araupeko bidaia-agentzien bidez.

Aldaketak, ezeztapenak eta itzulera irekien itxiturak zuzenean egin behar dira txartelak erosi zenituen web orriaren edo app-aren bidez.

Hona, zure txartel erosietan eskura dituzun kudeaketak:

Baldintza hauek aplikatuko dira, bai web, aplikazio mugikor eta txarteldegiaren bidez erositako txarteletan, bai hirugarrenen bidez (komisiodunak eta bidaia-agentziak) erositakoetan.

Informatzen dizuegu gure esku den guztia egiten dugula gure salmenta-bideak eragingarri eta okerrik gabe mantentzeko eta, gorabehera teknikorik izatearen kasuan, bidal iezazkiguzue idatziz zuen erreklamazioak, banan-banan aztertu eta, kasua balitz, zure kreditu-txartelean zuzenean ordainduko ditugunak. Kasurik gehienetan, 20 lanegunetik beherako epean ebazten ditugu gorabeherak.

Komunikatzen dizuegu, erosteko orduan, eserilekuak salgai dituzten ordutegi eskuragarriak bakarrik agertzen direla, alde batera utzirik lineen indarrean diren ordutegiak.​​


Informazio 2019ko urtarrilaren 19an eguneratua.