Socibusen webgune
Webgune hau Socibus S.A. eta Secorbus S.L. enpresen jabetzakoa da eta hauek kudeatzen dute, helbide honetan:
Estación Sur de Autobuses de Madrid
Calle de Méndez Álvaro, 83
28045 Madrid
E-mail: socibus@socibus.es
Bezeroarentzako arreta telefonoa: 902 229 292
Webguneak eta aplikazio mugikorrak SSL segurtasun mekanismoa dute http (https) gainean, mundu osoko milioika webgunetan segurtasun estandarra. Segurtasun ziurtagiriaren baliozkotasuna egiaztatu dezakezu zure nabigatzailearen helbide barran agertzen den giltzarrapo ikonoan klik eginez.
Erosketen ordainketak BBVA entitatearen (Redsys) ordainketa kanal ofizialaren bidez egiten dira, SSL protokoloaren bidez datuen transferentziaren segurtasun eta enkriptazio sistema guztiekin, beraz, erosleak uneoro kanal horiek ematen duten babesaz gozatuko du.
- Erosketa prozesuan zehar, zenbait datu pertsonal eskatuko zaizkizu, lehen bidaiariaren izena eta NANa bakarrik izanik derrigorrezkoak. Hala ere, zure posta elektronikoa eta telefono mugikorraren zenbakia ematen badizkiguzu, bitarteko horien bidez jaso ahal izango dituzu zure txartelak (SMS zerbitzu ordaindua da) eta, gainera, sor daitezkeen erreklamazio edo gorabehera guztiak azkarrago kudeatu ahal izango ditugu.
- Erosketa prozesuan zure posta elektronikoa ez badiguzu ematen edo gaizki sartzen baduzu, ezin izango dizkizugu zure txartelak bidali bitarteko horren bidez eta, beraz, erosketa unean zure txartelak deskargatu ezin badituzu, posta elektronikoz berreskuratzeko aukera galduko duzu.
- Erosketa prozesua amaitzean, pantailan erositako txarteletarako esteka bat erakutsiko zaizu, eta aldi berean, zure posta elektronikoz eta SMS bidez (aukerakoa), mezu bat jasoko duzu txartel horietarako esteka batekin, errepide bidezko bidaiarien garraioa arautzen duten baldintza orokorrak eta erositako zerbitzu osagarrien faktura.
- Bidaiatzeko, erabiltzaileek gidariari txartel inprimatua edo SMS txartel elektronikoa eta familia ugariaren edo beste egoera berezi baten egoera egiaztatzen duten dokumentuak erakutsi behar dizkiote. Hala egiten ez badute, gidariak bidaiariari ontziratzea ukatu diezaioke.
- Zure ordenagailuan, tabletan edo telefono mugikorrean txartela(k) ez badira bistaratzen, eta/edo erosketa berresteko posta elektroniko / SMS mezuak jasotzen ez badituzu, mesedez, kargatu berriro zure nabigatzailearen orria. Normalean, eragiketa honekin zure txartelak deskargatu ahal izango dituzu.
- Arazoak jarraitzen badu, itxaron minutu batzuk eta joan azken erositako txartelak erakusten diren webgune honetara: https://socibusventas.es/es/tickets
- Arazoak jarraitzen badu, jarri harremanetan gure bezeroarentzako arreta zerbitzuarekin 902 22 92 92 telefonoan arreta ordutegian edo gure posta elektronikoaren bidez socibus@socibus.es, erosketa erreferentzia emanez edo egindako eragiketaren datuak (zure izena, posta elektronikoa, telefonoa, etab.), zure txartelaren datuak eman ahal izateko eta webgune edo aplikazio mugikor beretik txartelaren bikoiztura sar zaitezen.
- Arrazoi teknikoengatik erosketa bat osatu ezin izan denean, sistemak zure txartelean kargu bat egiten du eta une batzuen ondoren kargu horren itzulketa egiten du. Kargu oker baten erreklamazioa hasi aurretik, berrikusi kargu-itzulketa mugimendu horiek.
- Leihatilan erositako txartelak orain internet bidez aldatu eta ezeztatu daitezke.
Nahi izanez gero, zure txartelak erosi ahal izango dituzu gure salmenta puntuetako edozeinetan gure salmenta puntuetako edozeinetan.
Webgunearen edo aplikazio mugikorraren bidez erositako txartelak izendunak dira, gutxienez lehen bidaiariarentzat, eta lehen bidaiariak bere NANa edo antzeko dokumentua aurkeztu behar du ibilgailura sartzeko. Bidaiaria txartelaren titularra ez bada, titularraren baimena eman behar du, legezko dokumentu baten fotokopiarekin batera. Socibus/Secorbus-ek txartelaren baliozkotasuna onartzeko eskubidea gordetzen du, bidaiariaren identitatea behar bezala frogatu arte.
Bidaiaria irteera lekuan eta unean ez aurkezteak bidaia galtzea ekarriko du eta ez du txartela aldatzeko edo zenbatekoa itzultzeko eskubiderik emango.
Mugikortasun murriztua baduzu eta eserleku irisgarria behar baduzu, ezinbestekoa da txartela erosi aurretik gure bezeroarentzako arreta zerbitzuari jakinaraztea, autobusa irten baino gutxienez 48 ordu lehenago, eserlekua prestatzeko plangintza egiteko.
4 urtetik beherako haurrek txartelaren prezioaren %50 ordainduko dute.
Zure txartelak erosterakoan, hiru autobus mota eskainiko zaizkizu: BASE zerbitzu estandarrekin, PLUS zerbitzu bereziekin eta INDARTZEA, eskaera gorenak estaltzen dituztenak eta haien ezaugarriak oinarrizko autobusen ezberdinak izan daitezkeenak.
Gure Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuak, informazio eskaerak eta erreklamazioen kudeaketa bakarrik artatuko ditu, ez ditu ezeztapenak, aldaketak edo bidaia irekien itxierak egingo.
Socibus-ek bere salmenta leihatilak, txartelak saltzeko webgune hau, baita Interneteko agentzien eta bidaia agentzien bidezko salmenta sare bat ere baditu.
Aldaketak, ezeztapenak eta bidaia irekien itxierak zuzenean egin behar dira txartelak erosi ziren salmenta kanal beraren bidez, txartelak erosi ziren salmenta kanal beraren bidez itxi ahal izango dira, leihatila, internet, kioskoa edo bidaia agentzia izan.
Bidaiaria irteera lekuan eta unean ez aurkezteak bidaia galtzea ekarriko du eta ez du txartela aldatzeko edo zenbatekoa itzultzeko eskubiderik emango.
Erositako txartelen gaineko kudeaketa hauek eskaintzen dizkizugu:
- Txartel bat ezeztatu: Txartelen ezeztapenak %10eko kargua izango du irteeraren aurreko 48 orduko epean eskatzen denean. Kargua %20koa izango da irteeraren aurreko 48 eta 2 ordu bitartean eskatzen bada. Ez da txartela ezeztatu edo aldatu ahal izango, ezta zenbatekoa itzuli ere, irteeraren aurreko 2 orduko epean, ezta irteera egin ondoren ere. Telefono bidez informazioa bakarrik emango da, ez da ezeztapenik egingo. Joan-etorriko txarteletan bi txartelak ezeztatu behar dituzu. Kudeaketa gastuak (3,00 € bidaiari bakoitzeko), aldaketa gastuak (baldin badaude) eta SMS / Email bidezko txartel elektroniko zerbitzua ez dira itzuliko ezeztapenean.
- Kreditu/debitu txartelarekin egindako ordainketen itzulketa: ezeztapen edo beste edozein kudeaketaren ondoriozko itzulketak zure kontuan agertzeko 10 egun arte iraun dezakete txartel motaren eta jatorrizko herrialdearen arabera. Mesedez, erreklamazioa hasi aurretik kontuan izan epe hau.
- Txartelen itxiera: Joan-etorriko txartelek, itzulera irekiarekin, gehienez bi hilabeteko epea izango dute itxi ahal izateko; txartelak erosi ziren salmenta kanal beraren bidez itxi ahal izango dira, leihatila, internet, kioskoa edo bidaia agentzia izan.
- Joan-etorriko txartel irekiak: kontuan izan txartel mota hau erosterakoan, itzulera irekia BASE autobus baten prezioan kobratuko dela eta itxierakoan, aukeratzen duzun autobus mota goragoko klasekoa bada, PLUS edo MEDIAPLUS, zenbateko gehigarria kobratuko dela; gainera, ezeztapen kasuan itzuli ezin den 1€-ko gehikuntza izango dute.
- Txartelaren aldaketa: Irteera data, irteera ordua eta txartelaren eserlekua aldaketak bi aldiz eta irteera ordua baino bi ordu lehenago egin daitezke. Aldaketa egin ondoren, txartela berri batekin ordezkatuko da, aurrekoa ezeztatuz, aldaketa honek 1 €-ko kostua izango du aldatu den txartel eta bidaia bakoitzeko, baita zerbitzu berria jatorrizkoa baino garestiagoa edo merkeagoa den arabera ordainketa edo itzulketa ere. 1 €-ko aldaketa kostua ez da itzuliko txartela ezeztatzen bada.
- Leihatilan erositako txartelak ezin dira ezeztatu eta aldatu webgunearen eta aplikazio mugikorraren bidez.
- Kioskoen bidez erositako txartelak, kiosko beraren bidez bakarrik ezeztatu edo aldatu ahal izango dira.
- Azken erositako txartelak: Atal honetan (https://socibusventas.es/es/tickets) orri honetan erositako azken txartelak berriro inprimatu ahal izango dituzu.
- Eserlekuen erreserba Socibus/Secorbus-en flota propioari dagokio, eta aukeratutako eserlekuen kokapena aldatu daiteke indartze autobusetan, eskaera gorenen arabera, baita espazio gehigarria behar duten mugikortasun murriztua duten bidaiariak ontziratzeko aukera ere. Nolanahi ere, eserlekuen erreserba aldatu ahal izango da ezinbesteko arrazoiengatik.
- Bizikleten, surf taulen, etab. garraioa ez da ekipaje gisa hartzen, baizik eta merkantzia berezi gisa, eta zerbitzu hau erosketa unean espresuki eskuratu behar da. Merkantzia hauek behar bezala paketatuta egon behar dute eta haien garraioa ibilgailuaren maletategiaren barruan dagoen espazioaren araberakoa izango da. Objektu hauek garraiatzea aurreikusten baduzu, mesedez, kontsultatu gure langileekin aldez aurretik. Kontsultatu beste merkantzia edo objektu batzuk garraiatzeko aukera zurekin eraman aurretik.
- Joan-etorriko txartelaren tarifa murriztua: Bi bidaiaren arteko epea bi hilabete baino txikiagoa denean bakarrik aplikatuko da, murrizketa guztiz itzulerako bidaian aplikatuz.
- Beste edozein tarifa murriztua (adibidez, familia ugaria) txartela erosteko unean eta bidaiaren zehar eskubidea dokumentalki justifikatzea eskatzen du. Dokumentu baliodunak aurkezten ez badira, txartelaren galera osoa eta ontziratzeko debekua ekarriko du, bidaiatu nahi baduzu txartel berri bat ordaindu beharko duzu.
- Ekipajea: Bidaiariak gehienez 30 kg. ekipaje eraman dezake bere txartelarekin, gehienez bi piezatan banatuta. Galera edo kalte kasuan, legeak xedatutakoa aplikatuko da. Musika tresnen garraio kasuan, hauek autobusaren maletategian garraiatu behar dira, garraio enpresari kalte edo kalteak eragiteko erantzukizuna kenduz. Ekipaje gehiegizkoa eramanez gero, Socibus-ek Huelvan, Cadizen, Madrilen, Cordoban, Sevillan eta Andujarren dituen leihatiletan bakarrik fakturatu ahal izango da gehigarri gisa. Haien garraioa ibilgailuaren maletategiaren barruan dagoen espazioaren araberakoa izango da. Joan zaitez aldez aurretik autobusen okupazioa kontsultatzeko. Ekipaje gehiegizkoak orain internet bidez aldatu eta ezeztatu daitezke.
Baldintza hauek webgune honen bidez, hirugarrenen webguneen bidez, aplikazio mugikorraren bidez, kiosko eta leihatilaren bidez, baita bidaia agentzien bidez ere erositako txarteletan aplikatuko dira.
Gure salmenta kanalak operatibo eta akatsik gabe mantentzeko ahaleginak egiten ditugu, eta gorabehera teknikoen kasuan, bidali zure erreklamazioak idatziz, banan-banan aztertuko ditugu eta behar izanez gero, zuzenean zure kreditu txartelera itzuliko dugu. Normalean, gorabeherak gehienez 10 laneguneko epean konpontzen ditugu. Era berean, jakinarazten dizugu edozein erosketa, ezeztapen, aldaketa edo txartelen itxiera egiten duzunean, eragiketa arrakastaz burutu dela ziurtatu behar duzula. Enpresak txartelaren truke ordaindutako zenbatekoaren erantzukizuna bakarrik du, ez du beste gastu batzuen erantzukizunik (adibidez, hotelak, alternatiboak diren bidaiak, etab.) akats edo hutsegite involuntarioen ondorioz.
Jakinarazten dizugu erosketa unean, zure aukera errazteko, salgai dauden eserlekuak dituzten ordutegiak bakarrik agertuko direla, lineen ordutegi baliodunak kontuan hartu gabe.
Gazte Udako 2025 Tarifen Baldintzak
Bidaiatu uda osoan 4€ baino gutxiagotan.
Nork izan dezake onura?
18 eta 30 urte bitarteko gazteak, Espainiako nazionalitatea edo Espainian legezko egoitza dutenak, 1994ko urtarrilaren 1etik 2006ko abenduaren 31ra bitartean jaioak.
Beharrezkoa da aldez aurretik Ministerioaren Gazte Udako kanpainaren webgunean izena ematea.
Noiz hasi zaitezke erosketa egiten?
Ekainaren 17an, Socibusen %90eko murrizketa duen txartelak erosi ahal izango dituzu.
Noiz eta non bidaiatu ahal izango duzu?
Uztailaren 1etik irailaren 30era, Espainian bidaiatu ahal izango duzu autonomia erkidego ezberdinetan.
Nola lortu? Oso erraza eta azkarra da!
- Erakutsi zure kodea veranojoven.transportes.gob.es webgunean
- Aukeratu "Gazte Udako" tarifa erosketa amaitzean.
- Sartu Ministerioaren kodea eta... %90eko murrizketa gozatu!
Gazte Udako baldintzak
- Garraio eta Mugikortasun Jasangarriaren Ministerioak %90eko deskontua eskaintzen du Socibus zerbitzu jakin batzuetan, autonomia erkidego ezberdinen arteko bidaietarako, uztailaren 1etik irailaren 30era bitartean, 18 eta 30 urte bit
arteko gazteentzat.
- Webgunean eta leihatilatan eskuragarri, baina ez zuzenean autobusean.
- Autonomia erkidego bereko bidaietarako ordutegi hautatuetan ere deskontua lor dezakezu.
- Gogoratu: aldez aurretik izena eman behar duzu ministerioaren Gazte Udako kanpainaren webgunean.
- Ministerioaren kodea pertsonala eta besterenezina da, eta garrantzitsua da ministerioak ezarritako erabilera baldintzak errespetatzea, bere baliogabetzea saihesteko.
- Gazte Udako deskontu kodearen erabilera okerra sei aldiz baino gehiago pilatzen baduzu, trenbide edo errepide bidezko garraioan, ministerioak baliogabetu ahal izango du, etorkizunean deskontu honetaz baliatzea eragotziz.
- Ez da onartzen egun berean jatorri eta helmuga beraren arteko joan-etorriko bidaia bat baino gehiago erreserbatzea, aurreko bidaia amaitu edo ezeztatu ez baduzu.
- Ezeztapenak edo aldaketak doakoak dira bidaiaren aurreko 48 ordu arte. Irteeraren aurreko 48 eta 2 ordu bitartean egiten badira, kostu bat izango dute. Ez dira aldaketak edo ezeztapenak onartzen 2 ordu baino gutxiagoko aurrerapenarekin.
- Socibus-ek erregistro kode hau eskatuko du txartelak jaulkitzean eta bidaiariaren identitatea egiaztatuko du autobusera sartzean. Kodea uneoro kontsultatu dezakezu ministerioaren Gazte Udako webgunean.
Informazioa eguneratua 2025eko ekainaren 15ean